Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Kurier Zdrowia i Urody
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Czarna seria zatruć dzieci
Zły dotyk pana nauczyciela wuefu
Alkoholu nie kupisz nocą
Silna kobieta z talentem
Znowu podwyżka za wywóz śmieci
Nowa sekretarz miasta Iławy
Hulajnogi blokują miasto
Kto wreszcie zlikwiduje szlabany?
Kolejna porodówka zlikwidowana
Szef zapłaci za zmarłego pracownika
Koniec ery Adama Żylińskiego
Zabił ją narkotyk
Odeszła legenda sportu
Nie żyje Aleksandra Zecha
Iga Świątek i Agnieszka Radwańska polubiły Iławę
Droższe bilety autobusów miejskich
Czy ktoś kradnie nawet woreczki na psie kupy?
Paszport wyrobisz w Iławie!
Czy przewodniczący Brzozowski straci mandat?
Znany muzyk jazzowy oskarżony o pedofilię
Więcej...

Forum

34932. 
Odnośnie wpisu numer: 34930

Na dzisiaj, czyli końcówkę marca, co wynika z pracy Wydziału Promocji?
Nie na lipiec, sierpień, ale na dziś? W sobotni wieczór czuć, że wydział pracuje dla dobra mieszkańców?
Te pieniądze można przekazać lokalnym przedsiębiorcom, albo NGO-som na organizację przedsięwzięć i pomysłów, które dadzą coś konkretnego mieszkańcom i turystom.
Czy dobre samopoczucie turysty w Hotelu Tiffi przekłada się na poziom życia mieszkańca Starego Miasta, który patrząc przez okno widzi pustkę? Czy korzysta na tym mieszkaniec Osiedla Podleśnego, który od wydziału promocji miasta nie dostał przez dwa lat NIC...?
 Bartek Gonzalez
 Iława, Środa 23-03-2016

34931. 
Odnośnie wpisu numer: 34923

Cały problem Panie Tulwiński polega na tym, że w poruszanych kwestiach Pan nie ma nic do powiedzenia. Dobrze, że Pan nawet nie próbuje, bo że kłamać publicznie nie wypada, to się Pan już przekonał. Czym więcej Pan milczy, tym rynsztok czyściejszy i nie tytła Pan w nim ideałów ważnych i cennych dla niektórych ludzi, a Panu służących do własnych celów, którymi bez przerwy wyciera Pan sobie "gębę".
Czasem trzeba pogrzebać w rynsztoku, by dno odmulić i nie dopuścić by się wylewał poza własne granice.
A tak przy okazji, ORMO-wiec rzucił tu [34920] zadziwiające tezy. Jeśli to prawda, to szkoda prądu i klawiatury na komentowanie czegokolwiek, co Pana dotyczy.
 ktosik
 Iława, Środa 23-03-2016

34930. 
Odnośnie wpisu numer: 34927

Tu dotknął Pan w ogóle sensu reklamy. Wspomniany spot reklamowy jest ewidentnym jej przykładem.
Generalnie każda reklama jest czynnikiem napędzającym ceny, gdyż dla reklamodawców jest kosztem uzyskania przychodu. Zatem pytanie: reklamować czy nie?
Ostatnio jedna z sieci handlowych ujawniła, że miesięczny koszt reklamy to 22 mln. A finalnie płacimy za to my.
No i jeszcze jedna rzecz. Nie zawsze reklama jest skuteczna. W tym tu wypadku wierzę w jej sens. Walory krajobrazowe mamy, a możliwość przyjazdu pociągiem Pendolino też działa pozytywnie, wiem to z własnego doświadczenia.
Nie wszystko jednak załatwi za nas Wydział Promocji. Miasto to również ludzie tworzący jego nie tylko klimat, ale również infrastrukturę, a w tej kwestii rozwój bazy noclegowej w ostatnich latach dał nam wiele. Resztę zróbmy sami.
 Zgred
 Iława, Środa 23-03-2016

34929. 
Odnośnie wpisu numer: 34925

...dlatego się nie ustosunkuję do zaczepnej wypowiedzi Pani Ktosikowej, bo ktoś z nas dwojga klasę musi mieć.
I zastanawia mnie to od zawsze, czemu ludzie boją się podpisać swoim imieniem i nazwiskiem? Wstydzą się swoich poglądów?
Nie z wszystkim co mówię może się podobać ale przynajmniej pod swoim zdaniem podpisuję się otwarcie, że to ja...
Tak jak Bartek Gonzales, Tomek Dąbrowski czy Henryk Witkowski i kilka innych osób.
 Łukasz Tulwiński, Ruch Narodowy
 Iława, Środa 23-03-2016

Fatal error: Call to undefined function autolink() in /guestbook.php on line 1288

34927. 
Odnośnie wpisu numer: 34911

Co do spotu reklamowego. Z jednej strony dziewczyny są piękne, okolice również. Z drugiej strony trzeba postawić pytanie o koszt tego spotu. Ile kosztował, kto go zrealizował? (czy iławianie czy może zewnętrzna firma zarobiła?).
A ile w końcu z każdej wydanej na spot złotówki zarobiło miasto? Trudno co prawda przeliczyć, bo jeśli np. wydano 10 tys. zł, a dzięki spotowi do Iławy przyjechało 1000 osób i wydało po 2 tysiące każdy, to było warto? Moim zdaniem nie, a nie wierzę, że dzięki spotowi przyjechało 1000 osób. Za 10 tys. zł można by postawić plac zabaw, tak bardzo potrzebny na niejednym osiedlu.
Wydział promocji, moim zdaniem, powinien się zajmować szukaniem inwestorów, by iławianie mieli pracę, a nie turystyką. Turystyka jest sezonowa, a w wydziale promocji pracuje kilka osób przez 12 miesięcy. Jakie są efekty ich pracy?
Ile pieniędzy wydział zarabia dla miasta? Otwarcie wieży ratusza dla zwiedzających to autorski pomysł Piotra Ambroziaka i strzał w "10".
Nikt tego wcześniej nie zrobił. To jest promocja!