Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Kurier Zdrowia i Urody
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Szok! U denstysty NFZ już nie pomoże!
Z maczetą na księdza
Nowa szefowa rady miejskiej
Dogrywka: Trzaskowski kontra Nawrocki
Kompromitacja! Kasa przeszła nam bokiem
Podpalacz szaleje po mieście
Przewodniczący Roman Brzozowski odwołany!
Droga ekspresowa S5 dzieli ludzi zamiast łączyć
Trująca roślina rośnie wszędzie
Czy dziki oszalały?
Chciał podpalić swoją żonę...?!
Wysadzili bankomat
Zginęli oboje pod kołami pociągu
Droga ekspresowa S5. Wybrano korytarz Ostróda-Grudziądz
Komu renta alkoholowa
Czy pogrąży nas paraliż drogowy?
Jakub Kaska nowym dyrektorem centrum sportu i turystyki
Hulajnoga na szczycie lokalnej drabiny problemów
Dajemy chorym światło
Nowy komendant policji ma głos!
Więcej...

Forum

34930. 
Odnośnie wpisu numer: 34927

Tu dotknął Pan w ogóle sensu reklamy. Wspomniany spot reklamowy jest ewidentnym jej przykładem.
Generalnie każda reklama jest czynnikiem napędzającym ceny, gdyż dla reklamodawców jest kosztem uzyskania przychodu. Zatem pytanie: reklamować czy nie?
Ostatnio jedna z sieci handlowych ujawniła, że miesięczny koszt reklamy to 22 mln. A finalnie płacimy za to my.
No i jeszcze jedna rzecz. Nie zawsze reklama jest skuteczna. W tym tu wypadku wierzę w jej sens. Walory krajobrazowe mamy, a możliwość przyjazdu pociągiem Pendolino też działa pozytywnie, wiem to z własnego doświadczenia.
Nie wszystko jednak załatwi za nas Wydział Promocji. Miasto to również ludzie tworzący jego nie tylko klimat, ale również infrastrukturę, a w tej kwestii rozwój bazy noclegowej w ostatnich latach dał nam wiele. Resztę zróbmy sami.
 Zgred
 Iława, Środa 23-03-2016

34929. 
Odnośnie wpisu numer: 34925

...dlatego się nie ustosunkuję do zaczepnej wypowiedzi Pani Ktosikowej, bo ktoś z nas dwojga klasę musi mieć.
I zastanawia mnie to od zawsze, czemu ludzie boją się podpisać swoim imieniem i nazwiskiem? Wstydzą się swoich poglądów?
Nie z wszystkim co mówię może się podobać ale przynajmniej pod swoim zdaniem podpisuję się otwarcie, że to ja...
Tak jak Bartek Gonzales, Tomek Dąbrowski czy Henryk Witkowski i kilka innych osób.
 Łukasz Tulwiński, Ruch Narodowy
 Iława, Środa 23-03-2016

Fatal error: Call to undefined function autolink() in /guestbook.php on line 1288

34927. 
Odnośnie wpisu numer: 34911

Co do spotu reklamowego. Z jednej strony dziewczyny są piękne, okolice również. Z drugiej strony trzeba postawić pytanie o koszt tego spotu. Ile kosztował, kto go zrealizował? (czy iławianie czy może zewnętrzna firma zarobiła?).
A ile w końcu z każdej wydanej na spot złotówki zarobiło miasto? Trudno co prawda przeliczyć, bo jeśli np. wydano 10 tys. zł, a dzięki spotowi do Iławy przyjechało 1000 osób i wydało po 2 tysiące każdy, to było warto? Moim zdaniem nie, a nie wierzę, że dzięki spotowi przyjechało 1000 osób. Za 10 tys. zł można by postawić plac zabaw, tak bardzo potrzebny na niejednym osiedlu.
Wydział promocji, moim zdaniem, powinien się zajmować szukaniem inwestorów, by iławianie mieli pracę, a nie turystyką. Turystyka jest sezonowa, a w wydziale promocji pracuje kilka osób przez 12 miesięcy. Jakie są efekty ich pracy?
Ile pieniędzy wydział zarabia dla miasta? Otwarcie wieży ratusza dla zwiedzających to autorski pomysł Piotra Ambroziaka i strzał w "10".
Nikt tego wcześniej nie zrobił. To jest promocja!