PKO Bank Polski w Nowym Mieście Lubawskim obsługuje klientów od 72 lat. Teraz klienci banku mogą korzystać z nowoczesnej, cyfrowej i odnowionej przestrzeni.
W samym sercu Nowego Miasta Lubawskiego, pomiędzy rynkiem a rondem (przy ulicy 3 Maja) klienci PKO Banku Polskiego od dnia 10 sierpnia mogą korzystać z oddziału w zupełnie nowej odsłonie.
Zamiast dwóch pięter – łatwo dostępny dla wszystkich klientów parter, zamiast oddziału starego typu – nowoczesna placówka bankowa z przyjemnym wnętrzem i cyfrowymi rozwiązaniami, a do tego wygodne i dyskretne pokoje spotkań biznesowych – to tylko niektóre rozwiązania przygotowane przez bank dla mieszkańców Nowego Miasta Lubawskiego i okolic.
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Nowym Mieście Lubawskim to stały element miasta dla wszystkich mieszkańców. Teraz za profesjonalną obsługą doświadczonych doradców stoi również odnowiona przestrzeń, która spełni oczekiwania każdego klienta – zarówno indywidualnego, jak i firmowego.
Po modernizacji cały oddział znajduje się na parterze, dzięki czemu osoby starsze, z niepełnosprawnościami lub opiekunowie z dziećmi załatwią swoje bankowe sprawy bez przeszkód architektonicznych. Ci ostatni będą mogli odbyć wizytę w spokoju, ponieważ na najmłodszych czeka mały kącik dla dzieci.
W oddziale nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów – najważniejsze informacje wyświetlane są na ogólnodostępnych ekranach. Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska.
Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych.
– Jesteśmy instytucją mocno zakorzenioną w historii miasta. Znamy naszych klientów i mamy indywidualne podejście do każdego z nich – mówi Barbara Mederska, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Nowym Mieście Lubawskim. – Obsługujemy wszystkie obszary biznesowe, oferujemy szeroką gamę produktów i każdy klient jest dla nas ważny. Klienci potrzebują zaopiekowania i wsparcia zarówno w prostych sprawach takich jak wypłata w bankomacie jak i również w zakresie doradztwa w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych, a w naszym Oddziale mogą liczyć na profesjonalną obsługę. Cieszy mnie to, że od teraz możemy dbać o naszych klientów w nowoczesnej, cyfrowej przestrzeni.
Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów przy czterech stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w dwóch kameralnych pokojach spotkań biznesowych. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi.
Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę oraz wrzutnia.
Obsługę klientów prowadzi w oddziale dziesięciu doradców ze wszystkich linii biznesowych – klienta indywidualnego, małych i średnich firm oraz z zakresu kredytów hipotecznych.
Na pytania Kuriera odpowiada BARBARA MEDERSKA, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Nowym Mieście Lubawskim.
– Z czego jest pani wyjątkowo dumna jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego?
– Jestem wyjątkowo dumna z pracowników oddziału. Z pełnym zaangażowaniem i zrozumieniem zajmują się klientami, są ich doradcami, opiekunami i partnerami w biznesie. Zadowolenie klientów oddziału jest widocznie w wysokich ocenach oraz w poleceniach, jakie przekazują. Cieszę się, że mogę stać na czele takiego zespołu.
– Oddział 1 w Nowym Mieście Lubawskim jest jedynym oddziałem PKO Banku Polskiego w okolicy. Działa od wielu lat. Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?
– Nasz oddział działa na terenie Nowego Miasta Lubawskiego już od ponad 70 lat, więc jest częścią tej społeczności. Po 12 latach wracamy do miejsca, w którym PKO Bank Polski rozpoczął swoją działalność. Dla większości mieszkańców to miejsce zawsze było kojarzone z bankiem. Jesteśmy partnerami biznesowymi dla przedsiębiorców lokalnych, którzy razem z nami się rozwijają. Wspieramy jednostki samorządu terytorialnego w bieżącej obsłudze, po to, żeby spokojnie mogły realizować swoje zlecone zadania na rzecz miasta, gminy i powiatu. Jesteśmy edukatorami bankowości dla najmłodszych poprzez aktywną działalność SKO i promowanie kont Junior.
– Jakie obszary swojej działalności chcecie udoskonalać po zmodernizowaniu oddziału? Na czym warto się skoncentrować w najbliższym czasie?
– Wykorzystanie nowych technologii takich jak urządzenie samoobsługowe i tablety do edukacji klientów. Wchodzimy w erę bankowości hybrydowej i dzięki tym urządzeniom będziemy mogli zachęcać klientów do bankowania przez internet. Doradcy poprzez swoją asystę pomogą klientom w takiej obsłudze, pokażą jak w szybki i prosty sposób można załatwić swoje sprawy, oszczędzając to co dla wielu z nas jest bardzo ważne: czas.
– Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku, na przykład wśród lokalnych społeczności?
– Uczestniczymy w lokalnych inicjatywach społecznych typu: wsparcie uchodźców wojennych z Ukrainy, prowadzenie zajęć na spotkaniach dla seniorów organizowanych przez władze miasta, a ostatnio – o bezpieczeństwie w sieci internetowej. Od lat współpracujemy z lokalnymi szkołami w ramach programu SKO. Wspieramy i opiekujemy się aż dziewięcioma szkołami na terenie niewielkiego powiatu nowomiejskiego. Nasze szkoły są bardzo zaangażowane w program SKO. Przygotowują i prowadzą szereg konkursów z zakresu finansów i ekonomii, systematycznie biorą udział w „Szkolnych blogach SKO” zdobywając liczne nagrody i wyróżnienia. Opiekunowie SKO w szkołach corocznie doceniani są za swoją pracę, otrzymując wyróżnienia w postaci srebrnych i brązowych odznak. Pracownicy oddziału są wielkim wsparciem dla szkół, czego przykładem są liczne wycieczki do oddziału oraz zaproszenia do szkół w celu poprowadzenia lekcji o tematyce bankowej, wybierania najlepszych prac konkursowych oraz wręczania nagród uczestnikom z udziałem „żyrafy Lokatki”.
artykuł reklamowy:
JAROSŁAW SYNOWIEC